lørdag den 6. februar 2016

VELKOMMEN!


Hej alle sammen !
og velkommen til min BLOG !
Jeg har i lang tid gerne vil starte en blog, efter som jeg har startet min Youtube kanal. Jeg startede min Youtube kanal den. 16. august 2015 og før det, havde jeg også rigtig gerne ville lave en Youtube kanal og en blog. På min Youtube kanal laver jeg meget forskelligt. Jeg elsker at filme videoer og rediger videoer. 

Lidt info om MIG!
Jeg er en 13 år.
Jeg bor i Hillerød, som ligger på Sjælland.
Jeg bor sammen med min mor, min lillebror og min papfar i en lejlighed.
Om sommeren flytter vi ud og bor i vores lille hyggelige kolonihavehus, og når det bliver vinter flytter vi hjem igen i vores lejlighed.
Jeg går i 7. klasse.
Jeg har både familie på Sjælland, Jylland, Fyn og på Langeland, så det er en rigtig stor familie, jeg har mig.

Min lillebror hedder Bertram og går i 4. klasse og spiller gaming spil på sin computer.

Min mor hedder Line, og hun er parterapeut, hun har en hjemmeside, her er linket til hendes side: http://linebassoe.dk/

Min papfar hedder Jakob. Han har også sit eget firma, det hedder  wineandbarrels.com, og her er hjemmesiden til hans firma: http://wineandbarrels.com/

Min far hedder Henrik, og han er død. Senere her på min blog vil I komme til at høre mere om det hele.

Jeg laver selv Youtube i fritid. Her er linket til min Youtube kanal: 

Jeg bruger også rigtig meget tid på Instagram. Her er linket til min Instagram:

Ud over dette går jeg på café, laver lektier og har det mega hyggeligt med mine venner og veninder.

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med det her blogging projekt :)
Knus Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar